Główna Wyniki Plan zadań Regulamin Terminarz Nagrody Materiały Forum Patroni Kontakt
Sposób obliczenia sumy punktów wszystkich etapów

Punkty raportu mnożone są przez mnożnik etapu. Od wyniku odejmowane są punkty karne i dodawane punkty dodatkowe

nr Nazwa zadania mnożnik punkty karne dodatkowe razem
etap 1
R1Dbam o to co jem i jak spędzam czas1.5XXX0,00
R2Stawiam na śniadanie1.5XXX0,00
R3Najciekawszy plakat do hasła: "Dbam o zdrowie - dobrze się odżywiam i jestem aktywny".1.5XXX0,00
R4Zdobywamy odznakę Super Kucharzyka za najlepszy zestaw na drugie śniadanie.1.5XXX0,00
R5Strefa aktywności - najciekawsze propozycje zabaw na świeżym powietrzu.1.5XXX0,00
R6Dlaczego sposób żywienia dzieci jest sprawą bardzo ważną1.5XXX0,00
R7Bez śniadania nie ma nauczania1.5XXX0,00
ogólem punkty za etap 10,000
etap 2
R1Cukier? Nie, dziękuję!1XXX0,00
R2Poznajemy warzywa i owoce1XXX0,00
R3Najciekawszy plakat z hasłem zachęcającym do zrezygnowania ze słodkich napojów na rzecz wody i ze słodyczy na rzecz owoców, warzyw, pestek i orzechów.1XXX0,00
R4Zdobywamy odznakę Super Kucharzyka za najlepszy rysunek zdrowych słodyczy1XXX0,00
R5Strefa aktywności – najciekawsze propozycje zabaw w szkole.1XXX0,00
R6Przedstawienie "Na straganie"1XXX0,00
R7Produkty najbardziej polecane oraz niepożądane w diecie dziecka1XXX0,00
ogólem punkty za etap 20,000
etap 3
R1Każdy pierwszak chce zostać Siłaczkiem238,3303,0000,00073,660
R2Piramida zdrowia pierwszoklasisty2XXX0,00
R3Założenie i prowadzenie uprawy ziół w klasowym ogródku ziołowym228,3303,0000,00053,660
R4Zdobywamy odznakę Super Kucharzyka za najlepszy rysunek potrawy z dodatkiem ziół23,6700,0000,0007,340
R5Najciekawsza praca przedstawiająca Piramidę Zdrowia z hasłem promującym prawidłowe odżywianie i propagującym aktywny tryb życia2XXX0,00
R6Aktywność ruchowa – ważny element zdrowia i rozwoju dziecka230,0000,0000,00060,000
R7Jak pomóc dziecku być zdrowym?2XXX0,00
ogólem punkty za etap 3194,660
ogólem punkty za wszystkie etapy194,660

X - oznacza brak raportu lub nie jest oceniony
| | Ministerstwo Zdrowia | | | | |